استفاده از الکل صنعتی فله در نقاشی دیوار

الکل صنعتی فله به عنوان الکل اتیلیک یا گاهی اوقات الکل دانه نیز شناخته می شود، معمولا برای انواع عملیات صنعتی و تولیدی استفاده می شود. می توان از آن به عنوان حلال شیمیایی، سوخت، پاک کننده یا ضد عفونی کننده و واسطه شیمیایی استفاده کرد. عموماً این ماده را به عنوان ماده روانگردان در نوشیدنی های الکلی نیز می شناسند.

ChemCeed خط کاملی از محصولات اتانول را در نمونه‌ها، گریدها و گزینه‌های بسته‌بندی مختلف ارائه می‌دهد. از نظر تجاری، اتانول را می توان به طور طبیعی از تخمیر غلات (به عنوان مثال “اتانول دانه”) یا به صورت مصنوعی از طریق فرآیندهای پتروشیمی تولید کرد. بیشتر اتانول های تولید شده در آمریکای شمالی از دانه ذرت تولید می شود. علاوه بر این، اتانول موجود در گندم، نیشکر، چغندر و سایر میوه‌ها مانند انگور و سیب وجود دارد. ChemCeed همچنین برخی از اتانول های دارای گواهی ارگانیک، کوشر و کوشر را برای عید پسح ارائه می دهد.

از آنجایی که اتانول به عنوان یک ماده مصرفی در نظر گرفته می شود، اداره مالیات و تجارت الکل و دخانیات دولت فدرال (TTB) تنظیم می شود. هر ایالت ممکن است مقررات منحصر به فرد اتانول خود را نیز داشته باشد. بسته به نوع اتانولی که کاربر خریداری می کند، ممکن است مشمول مالیات مالیات غیر مستقیم فدرال باشد یا ممکن است کاربر مجبور باشد برای خرید اتانول مجوز استفاده از الکل صنعتی داشته باشد. انواع خاصی از اتانول های دناتوره شده وجود دارند که مشمول این مقررات نیستند.

الکل

انواع مختلف اتانول در زیر توضیح داده شده است:

اتانول خالص:
این محصولات فقط حاوی اتیل الکل و آب با سایر مواد افزودنی یا اجزای عمدی هستند. الکل‌های بی آب و همچنین اتانولی که با آب به میزان مشخصی بریده شده است، در این دسته قرار می‌گیرند. این اتانول ها مشمول مالیات مالیات غیر مستقیم فدرال هستند.

مالیات غیر مستقیم فدرال توسط دولت فدرال بر اساس “گالن اثبات” الکل جمع آوری می شود. فرمول محاسبه گالن اثبات به شرح زیر است: (اثبات الکل x تعداد گالن / 100). نرخ مالیات غیر مستقیم فدرال 13.50 دلار به ازای هر گالن اثبات است.