کوکی شکلاتی گردویی موجب بیست شدن معدل پسر دبیرستانی شد

بهترین چیز در مورد این خمیر کوکی شکلاتی گردویی این است که به راحتی طعم آن را مطابق با سلیقه شما تغییر می دهد، پس میتوان کوکی در انواع طعم ها و مزه ها را درست کرد.

برای خمیر شیرینی کاراملی نمکی، به سادگی یک قاشق غذاخوری دولچه و ½ قاشق چایخوری نمک را به همراه یک مشت شکلات تلخ خرد شده به خمیر اضافه کنید.

برای خمیر کوکی قاشق غذاخوری پودر فندق، مقداری بیسکویت خرد شده و مینی مارشمالو اضافه کنید، سیب و دارچین نیز یک ترکیب طعم خوشمزه برای خمیر کوکی است، ما همچنین پیشنهاد می کنیم خمیر کوکی شکلاتی را با اضافه کردن یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو به مخلوط درست کنید.

به سادگی خمیر کوکی را به شکل گلوله هایی به اندازه دلخواه در آورید و روی سینی فر پوشانده شده با کاغذ روغنی بچینید، با فاصله خوب از هم، روی انجماد را بپوشانید تا کاملا جامد شود، پس از یخ زدن، آنها را در کیسه فریزر قرار دهید و تا سه ماه در فریزر قرار دهید.

کوکی

ما نمی توانیم پختن  خمیر کوکی را توصیه کنیم، اگرچه انجام این کار بی خطر است، از آنجایی که تخم مرغ یا ماده خمیر کننده ندارد، خمیر پخش می شود اگر به دنبال دستور پخت بیسکویت هستید، توصیه می کنیم این کوکی های اولیه را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید این خمیر کوکی را بپزید، پیشنهاد می‌کنیم آن را روی بستنی یا میوه‌های آب‌پز خرد کنید، زیرا ممکن است بیش از حد برای کوکی‌ها پخش شود.

می توان خمیر کوکی را به بستنی اضافه کرد، پیشنهاد می کنیم ابتدا خمیر کوکی را فریز کنید و آن را به قطعات کوچک خرد کنید یا به شکل توپ های کوچک در آورید و آن ها را فریز کنید.

سپس، تکه‌های خمیر را قبل از اینکه آن را به هم بزنید، با کرم آنگلیز خود مخلوط کنید، اطمینان حاصل کنید که مخلوط پایه بستنی شما سرد است، زیرا در غیر این صورت کره را در خمیر کوکی ذوب می کند شکل خمیر را از دست می دهید و شکلات آب می شود.

اضافه کردن کمی شیر به مخلوط خمیر کوکی نیز باعث می شود که شکل دادن به توپ هایی که در بستنی شکل خود را حفظ کنند، آسان تر می شود، خمیر کوکی در دسرهای دیگر هم خوشمزه است، می توانید آن را در پایه یک تریفل شکلاتی قرار دهید یا از آن در ترین بستنی استفاده کنید.