عرق بهار نارنج انرژی مثبت را برای خانه شما به ارمغان می آورد

اگر فکر می کردید که آب شکوفه پرتقال فقط آب ساده با رایحه نارنج است، در اشتباهید، در واقع عرق بهار نارنج فرآیند تقطیر با بخار است که برای به دست آوردن اسانس نرولی استفاده می شود.

از این رو آب شکوفه نارنج و اسانس نرولی خواص مشابهی دارند، آب شکوفه نارنج به طور گسترده در محصولات مراقبت از پوست و رایحه درمانی استفاده می شود،آب شکوفه نارنج طبیعت بسیار آبرسانی دارد.

اگر مشکلات پوستی خشک دارید، استفاده از آب شکوفه نارنج مطمئناً به طرق مختلف به شما کمک خواهد کرد. مقدار زیادی رطوبت و تغذیه پوست شما را فراهم می کند. استفاده از آب شکوفه پرتقال برای پوست صورت شما را نیز بهبود می بخشد، از طرفی به عنوان یک لایه بردار عمل می کند و پوستی نرم تر و درخشان تر به ارمغان می آورد.

آب شکوفه نارنج برای پوست بسیار ملایم است که در بسیاری از محصولات مراقبت از کودک کاربرد فراوانی دارد، عرق بهار نارنج به عنوان یک تونر شگفت انگیز برای زنان با پوست چرب عمل می کند.

عرق

و اگر پوست حساسی دارید، می‌توانید بدون نگرانی از عوارض جانبی، استفاده از آن را به عنوان یک تونر شروع کنید، به خلاص شدن از شر تمام آلودگی ها و آلودگی ها از پوست شما کمک می کند و آن را شفاف و درخشان می کند، از سوی دیگر، استفاده منظم از آب شکوفه نارنج نیز بافت پوست شما را بهبود می بخشد، منافذ را صاف می کند و آنها را محکم می کند.

آب شکوفه نارنج سرشار از خواص ضد التهابی است که به آرام کردن التهابات و تحریکات پوستی کمک می کند، در کاهش قرمزی پوست بسیار کارآمد است و با تسریع روند بازسازی سلولی، آفتاب سوختگی را درمان می کند، آب شکوفه نارنج به طور گسترده در بسیاری از لوسیون ها استفاده می شود که برای تسکین پوست استفاده می شود.

آب شکوفه نارنج در خواص ضد اسپاسم بسیار قوی است، به آرام کردن ماهیچه ها به طور طبیعی کمک می کند، برای به دست آوردن این مزیت، آب شکوفه نارنج را به حمام خود اضافه کنید، از سوی دیگر، آب شکوفه پرتقال به دلیل ماهیت آروماتراپی خود به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند، پوست، ذهن و بدن شما را آرام می کند و آنها را آرام می کند.