لباس کار ایران خودرویی که هرگز تغییر رنگ نمی دهد

لباس کار ایران خودرویی معمولاً زرد یا نارنجی با نوارهای بازتابنده است. در این دسته، پیراهن های یقه دار، پیراهن، ژاکت، شلوار، جلیقه، پارکا، سویشرت و ژاکت را خواهید یافت.

این مدل برای کارمندانی که جوشکاری یا کارهای مرتبط را انجام می دهند طراحی شده است. آنها معمولاً لباس های نخی با حداقل درصد فیبر آنتی استاتیک هستند.

روپوش ها دارای جیب های ابزار و کمر کش دار برای راحتی بیشتر هستند. علاوه بر زیپ، طراحی شامل یک یقه بلند برای اطمینان از محافظت در برابر تشعشعات جوشکاری و برآمدگی فلزات مذاب است.

این محصولی است که به طور گسترده در صنایع شیمیایی و استخراجی و جاهایی که مواد منفجره استفاده می شود، مانند صنایع آتش نشانی، استفاده می شود.

پیراهن ها لباس های راحت، همه کاره و کاربردی هستند. برخی از آنها سطح بالاتری از محافظت را ارائه می دهند. به عنوان مثال، مدل هایی وجود دارد که مخصوصاً برای مکان های کاری ساخته شده اند که در آن خطرات حرارتی ناشی از قوس الکتریکی وجود دارد.

این نوع پوشاک در بخش صنعتی بسیار کاربردی است. در کاتالوگ MasFerretería، جلیقه های کار حرارتی و جلیقه های روکش دار پیدا خواهید کرد.

لباس کار

کارمندانی که وظایف خود را در محل نظافت انجام می دهند می توانند از پیش بند محافظ یا جلیقه های چند جیب برای کار آزادتر استفاده کنند.

لباس های سرهمی تمام بدن را می پوشاند. بنابراین، آنها برای مشاغلی که شامل حرکات مداوم یا ناگهانی هستند ایده آل هستند. به این ترتیب، کارگر در حین انجام وظایف خود محافظت می شود. در برخی موارد، این لباس‌ها دارای کلاهی برای پوشاندن سر هستند.

مانند سایر لباس‌های با دید بالا، شلوارهایی با نوارهای بازتابی و سیگنال‌دهی برای جلوگیری از خطر زیر گرفتن کارگران توسط ماشین‌آلات یا وسایل نقلیه در حال حرکت طراحی شده‌اند.

برای عملکرد مناسب این لباس ها، حفظ سطح تمیزی بالا توصیه می شود. از آنجایی که کثیفی می تواند باعث از بین رفتن قابل توجهی شود