استفاده از تسمه تایم پژو به عنوان کمربند ایمنی

تسمه تایم پژو بی پایان برای انتقال نیروهای زیادی بین چرخ های محرک و محرک طراحی شده اند. به لطف طراحی آنها نیازی به نگهداری ندارند و برای محیط هایی با اختلاف دمای زیاد مناسب هستند. ما تسمه هایی با پروفیل های ذوزنقه ای عرضه می کنیم:

استفاده کنید:
تسمه ها در شرایطی که دقت و خلوص بالا مورد نیاز است و همچنین در شرایط سخت کاری (مانند وجود مواد شیمیایی) استفاده می شود. کاربردهای معمولی عبارتند از: پلاترها، تجهیزات اداری و پزشکی، تجهیزات نوری، ماشین آلات بسته بندی، سیستم های خلاء، ماشین آلات در صنایع غذایی و نساجی.

مشخصات:
توانایی انتقال عملکرد بالا، نگهداری کم، پایداری ابعادی، مقاومت شیمیایی عالی در برابر روغن و گریس و بنزین، استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر دما از -30 درجه سانتیگراد تا +80 درجه سانتیگراد. این تسمه ها بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند.

تسمه

تسمه های پلی وی
تسمه های POLY V نوع خاصی از تسمه ها هستند. این نوع تسمه از بسیاری از شیارهای گوه ای طولی کوچک (مانند مجموعه تسمه های V) تشکیل شده است که امکان انتقال توان بالا را فراهم می کند. این نوع تسمه ها نسبت به تسمه های گوه ای مزیت هایی دارد که همچنان یک تسمه است و از کشش یکنواخت بهره می برد. مزایای:

dopravní pásy, dopravníky قدرت بیشتر، نویز کمتر

dopravní pásy, dopravníky فقط یک تسمه تا 600 کیلو وات مورد نیاز است

راندمان dopravní pásy, dopravníky بیشتر از 98٪ است

dopravní pásy, dopravníky کشش یکنواخت

dopravní pásy, dopravníky حرکت ناهموار تسمه را از بین می برد

dopravní pásy, dopravníky قابل استفاده در قطرهای کوچک (18 میلی متر بعد از PJ)

dopravní pásy, dopravníky تعمیر و نگهداری کمتر، عمر طولانی تر

این تسمه ها کاربرد وسیعی دارند:

ماشین آلات کشاورزی، میکسر، تجهیزات برودتی، هواکش، تجهیزات پاشش، میکسر، آسیاب، سانتریفیوژ، دستگاه چاپ، پله برقی، نوار نقاله، اکسترودر، اره، موبر، ماشین لباسشویی صنعتی، توربین هیدرولیک، سنگ شکن و غیره،

مشخصات: PJ، PL.

CHIORINO FLEX – تسمه تایم
تسمه ها از پلی اورتان با کیفیت بالا ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی تضمین می کند. تسمه ها به صورت رول یا بی نهایت عرضه می شوند (مزیت آن امکان هر طولی است). برای افزایش حفاظت در برابر آسیب های مکانیکی، می توان با پوشاندن قسمت بیرونی تسمه با استفاده از پارچه روکش نایلونی (PAZ و PAR) آن را تشدید کرد.