استفاده از تشک مسافرتی پشم شیشه در حمام، موجب نجات جان کودک شد

این تشک بادی بچه گانه اینتکس به راحتی می تواند به عنوان تشک مسافرتی پشم شیشه برای بچه ها استفاده شود. تختخواب مسافرتی Intex kidz با وزن تنها 4.3 پوند، یک تشک بادی بسیار سبک وزن برای کودکان است که برای کودکان نوپا و پیش دبستانی در سفر عالی است.

از آنجایی که این تشک از یک تشک بادی دوقلو معمولی کوچکتر است، به راحتی می‌توان تخت بادی مسافرتی اینتکس را در چادر یا کنار تخت خود در اتاق هتل قرار داد.

اگر کودک شما در شب بسیار فعال است، تشک بادی کودک مانند تخت بادی کودک اینتکس ممکن است بهترین ایده نباشد. تشک بادی کودک اینتکس فاقد ریل محافظ جانبی است.

تشک

بنابراین بچه های کوچکتر ممکن است غلت بزنند. توصیه می شود از تخت بادی بچه اینتکس بر روی زمین استفاده کنید، به طوری که اگر کودک شما از تخت بیرون بیفتد، فاصله تا زمین حداقل باشد.

تخت بادی بچه گانه اینتکس در رنگ های متنوع و روشن عرضه می شود که هر کودکی را به خواب می برد و یک بالش مسافرتی بادی دارد. رویه گلدار ضد آب راحتی بیشتری را ارائه می دهد و از سر خوردن ورق های کیسه خواب جلوگیری می کند.

تخت بادی اینتکس Cozy Kidz یک انتخاب اقتصادی عالی است. لطفاً توجه داشته باشید که با پمپ هوا همراه نیست. مخصوصاً اگر با سرعت کمتری سفر می کنید، تخت خواب بچه ها مناسب است. برای آسان‌تر کردن زندگی خود، به خرید یک پمپ هوای اضافی تخت فکر کنید!