استفاده از ساعت خاتم کاری شده در تزیین سفره شب یلدا

ساعت خاتم کاری در محیط‌های مدرسه نیز ایده‌آل هستند، زیرا برای معلم آسان است که بتواند آن زمان را نشان دهد و به دانش‌آموزان در درک نحوه خواندن ساعت کمک کند.

مانتل و رومیزی
ساعت رومیزی چوبی کوچک. منبع: هایندل

بر خلاف ساعت های دیواری که به طور قابل توجهی بزرگتر هستند و روی دیوار نمایش داده می شوند تا همه بتوانند آنها را ببینند، ساعت های رومیزی یا رومیزی کوچکتر و خصوصی تر هستند.

این ساعت‌ها در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید به راحتی ساعتی را پیدا کنید که با دکوراسیون منزل یا محل کار شما مطابقت داشته باشد. آن‌ها معمولاً سبک سنتی‌تری دارند و به دلیل طراحی کلاسیک‌شان، آن‌ها را در موقعیت‌های اداری ایده‌آل می‌کند.

ایستگاه دریایی و هواشناسی
ساعت دریایی گرد با قاب پلاستیکی قهوه ای تیره. منبع: Wayfair

نه فقط یک هدیه عالی برای هر کسی که از طراحی دریایی در خانه یا محل کار خود لذت می برد، ساعت های ایستگاه های آب و هوایی یا دریایی به مالک این امکان را می دهد تا ضمن اطلاع از زمان، مراقب آب و هوای بیرون باشد.

به جای داشتن تجهیزات جداگانه برای اندازه گیری زمان، رطوبت و آب و هوا، وقتی ایستگاه هواشناسی یا ساعت دریایی را انتخاب می کنید، می توانید همه این اطلاعات را در یک مکان مناسب ببینید.

ساعت

این برای هر کسی که علاقه مند به نظارت بر آب و هوا و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن است یا هر کسی که به سادگی از ظاهر این ساعت های جذاب لذت می برد بسیار مناسب است.

زنگ هشدار
ساعت LED مستطیل شکل با زنگ هشدار. منبع: Houzz

درست به اندازه ساعت های دیواری، ساعت های زنگ دار محبوب هستند، زیرا اکثر مردم از این ساعت ها برای کمک به بلند شدن از رختخواب در یک زمان مشخص در صبح استفاده می کنند. آنها معمولاً نسبتاً کوچک هستند و می توانند روی میز کنار تخت قرار بگیرند تا بتوانید به راحتی زمان را در طول شب بررسی کنید.

هنگام خرید ساعت زنگ دار، تعدادی ویژگی مختلف وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید، مانند اینکه آیا ساعت قابلیت تعویق را دارد، آیا رادیو دارد یا خیر، و اینکه آیا می توانید همزمان چند زنگ هشدار تنظیم کنید.