استفاده از سیر سیاه لاغری در تزیین کیک تولد

سیر سیاه لاغری یقه نرم را گاهی سیر ایتالیایی می نامند. ساقه دانه سختی تشکیل نمی دهد مگر اینکه تحت فشار قرار گیرد. گیاهان ممکن است در بین برگ های خود چند پیاز تولید کنند یا اصلاً پیاز تولید نکنند. هر سر شامل 12-20 میخک است که در 3-6 لایه چیده شده اند.

جایی که بهترین رشد می کند
توسعه تعاونی جورجیا سیر نرم را توصیه می کند زیرا به راحتی پیچ نمی خورد (انرژی خود را به سمت تولید بذر هدایت می کند) و در دمای نامنظم زمستان های جنوبی به خوبی حفظ می شود.

دفتر توسعه NC در ادامه چندین گونه مناسب گردن نرم را در منطقه توصیه می کند. آنها شامل انواع ایتالیایی و یقه سفید نیویورکی.

برخی از نویسندگان اکستنشن شمالی تلاش برای رشد یقه نرم را توصیه نمی‌کنند زیرا در برابر سرما کمتر مقاوم است، اما نویسنده‌ای از اکستنشن در ماساچوست می‌گوید که برخی از گونه‌های یقه نرم را می‌توان در آب و هوای خنک خود پرورش داد.

 

مزایا و معایب

اگر می خواهید سیر خود را ببافید، باید انواع یقه نرم را پرورش دهید: گیاهان یقه سخت برای بافتن خیلی سفت هستند.

چهار پیاز سیر ایتالیایی صورتی بافته شده به صورت گره
سیر ایتالیایی صورتی بافته شده برای نگهداری
سیر یقه نرم (حداقل در آب و هوای نسبتاً گرم) آسان تر از سیر است و در انبار ماندگاری بیشتری دارد. با این حال، سیر یقه نرم نسبت به یقه سفت سخت تر و خوش طعم تر است و حبه های آن کوچکتر است.

سیر نقره‌ای دارای برگ‌های صاف و باریک کم‌رنگ، پوشش‌های پیازی کم‌رنگ نازک و گردن‌های ضعیف است. این گیاه پرمحصول است و به راحتی در خاک ها و اقلیم های مختلف رشد می کند. اگر در اثر خشکی یا سرما تحت فشار قرار گیرند، پوست های نقره ممکن است ساقه گل را تشکیل دهند. این نوع برای بافتن به خوبی کار می کند. ران انگلند می گوید که پوست های نقره ای برای نگهداری طولانی مدت بهترین هستند و شش تا دوازده ماه دوام می آورند.