استفاده از شکلات کادویی فرمند در ترکیب رنگ مو

شکلات کادویی فرمند غذایی است که از خمیر کاکائو درست می شود. قدمت کاشت این گیاه حداقل به سه هزار سال در آمریکای شمالی می رسد. امروزه شکلات به روش های مختلف مصرف می شود و بسیار محبوب است.

شکلات سرشار از اجزای با خاصیت سرخوشی و محرک است. یکی از این اجزا فنیل اتیلامین است که در مغز عمل می کند و باعث بهزیستی عاطفی می شود. همچنین سیستم عصبی را فعال می کند.

سیگرید پیمنتل مارتین، متخصص تغذیه از دبیرخانه بهداشت Jalisco (SSJ) توضیح داد: شکلات برای دستیابی به فعالیت و عملکرد فیزیکی بیشتر مفید است، زیرا دارای آلکالوئیدهایی مانند کافئین و تئوبرومین است که باعث تحریک سیستم عصبی و افزایش فعالیت می شود.

شکلات

این متخصص توضیح داد که کاکائو خالص حاوی شکر نیست، کاملا تلخ است، بنابراین اگر شیرین نباشد، خوردن آن غیرممکن است. شکلات تجاری دارای 50 درصد شکر در ترکیب خود است. یک قرص 40 گرمی حدود 200 کالری دارد.

Pimentel Martín اشاره کرد که دستور العمل های شکلات سالمی وجود دارد که قند اضافه نمی کند یا حاوی شیرین کننده های طبیعی مانند عسل یا شربت افرا است. وی تاکید کرد: در هر صورت این غذا باید در حد متوسط ​​مصرف شود.

اخیراً کشف شده است که شکلات دارای خواص آنتی اکسیدانی است. مصرف در حد اعتدال می تواند برای سلامت قلب و عروق و پیشگیری از بیماری های قلبی مفید باشد.

توصیه هایی برای مصرف شکلات

خوردن یک اونس شکلات در روز (28.3 گرم) مفید است.
شکلات های بدون قند اضافه شده یا با قند طبیعی را انتخاب کنید.
شکلات هایی با بیش از 60 درصد کاکائو را انتخاب کنید.
ترجیحا از مصرف انواع شکلات به غیر از شکلات تلخ خودداری کنید.
انتخاب شکلات های دست ساز همیشه سالم تر خواهد بود. برای این توصیه ها با پزشک خود مشورت کنید.