استفاده از کیف چرمی دیپلمات به عنوان باکس لباس زیر مردانه

کیف چرمی دیپلمات منشا آن الهام گرفته از سوارکاری است، شکلی گرد، بند بلند و رنگ قهوه ای دارد. اینها نوعی کیف هستند که با الهام از زین اسب، D شکل و عموماً از چرم قهوه ای ساخته می شوند. همچنین برای آنها معمول است که علاوه بر بسته شدن زیپ، یک منگوله بسته شود.

از زمانی که جان گالیانو آن را برای دیور اختراع کرد، بسیاری (اگر نگوییم همه اینها مهم است) افراد مشهوری بوده اند که آن را در صفحه نمایش بزرگ و خارج از آن استفاده کرده اند.

کیف زینی قابل تشخیص دیور که در سال 1999 طراحی شد، در مجموعه بهار/تابستان 2000 جان گالیانو روی باند فرودگاه عرضه شد و بقیه آن تاریخ است.

کیف به سرعت تبدیل به یکی از لوازم جانبی مورد بحث شد زیرا هر دختری کیف را روی بازوی خود حمل می کرد.

نام آن به یک چمدان کوچک اشاره دارد که توسط افسران و سربازان سواره نظام ارتش استفاده می شود. اگرچه در ساعات اداری ضروری است و معمولاً دارای یک دسته برای حمل آن با دست یا یک دسته بلند برای آویزان کردن روی شانه است.

آنها انواع کیف هایی هستند که خانم ها اغلب برای رفتن به محل کار یا شرکت در یک رویداد خاص یا شیک از آنها استفاده می کنند. آنها تمایل به طراحی مدرن با داخلی شخصی سازی شده، بسته شدن سریع و همچنین طراحی کاملاً مشخص با محیط اداری دارند.

کیف

کیف دکتر
آنها به این دلیل نامگذاری شده اند که یادآور کیفی هستند که پزشکان در گذشته با خود حمل می کردند. زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد و کاملاً کلاسیک است.

قطعه ای نمادین که در اصل با زیبایی مردانه مشخص می شد زیرا ساخت آن از کیف های قدیمی پزشکان الهام گرفته شده بود که از چرم فرسوده و با پرچ ها ساخته شده بود.

کیف دکتر نوعی کیف است که نه تنها از آزمون زمان جان سالم به در برده بلکه به یکی از متنوع ترین و شیک ترین کیف های تاریخ تبدیل شده است. تفسیر مجدد آن برای دستیابی به یک قطعه فوق العاده زنانه و شیک، آن را به یک جواهر واقعی تبدیل می کند. ویژگی بارز آن: دسته کوتاه، برش مربع، فلپ مثلثی و بسته شدن فلزی. نسخه های آن از مدل کیف کلاسیک تا گزینه ای زنانه تر را شامل می شود.