اولین کمربند چرم مشهدی که توسط یکی از بازیگران خارجی خریداری شده است

کمربند چرم مشهد مشکی دولچه گابانا با سگک طلایی زرد در زمینه سفید، مکملی که حال و هوای یک گانگستر ایتالیایی را به شما خواهد داد. رنگ طلایی سگک استلو است که شما را به معنای واقعی کلمه متمایز می کند.

قیطان
کمربند پارچه ای جایگزین کافه اندرسون با سخت افزار به هم پیوسته و نقره ای
با حسن نیت از بلت اندرسون
می‌توانیم آن را هم در چرم یا بابونه به رنگ قهوه‌ای اولیه‌اش پیدا کنیم و هم در لاستیکی که رنگ‌های مختلفی در آن مخلوط شده است. اگر نمی‌دانید چگونه آن را بپوشید، ما مناسبت‌های رسمی را در نظر گرفته‌ایم که نیازی به کد لباس خیلی سختگیرانه ندارند، اما رسمی هستند. در یک قرار ملاقات با یک مشتری در شلوارهای مجلسی، ترکیبی با پیراهن و کفش های کتانی جذاب به نظر خواهید رسید. مانند کمربند غربی، باید بخشی از لباس های شما باشد.

سگک خاص
کمربند گوچی دنگرو با سگک حروف طلایی گوچی در زمینه سفید
کمربند گوچی

پر بیننده ترین
پشت چشماش
نیلوفر سفید و سریال های دیگر در مورد خیانت که اکنون باید ببینید (و کجا)
نویسنده: پالوما گونزالس

کمربند

5 که مغ شما را تقویت می کند و شما را باهوش تر می کند
6 تمرین بازو بدون وزنه برای تعریف آنها
نوشته آلونسو مارتینز

سگک، چه لوگوی یک برند یا یک برنامه کاربردی، عملکرد زیبایی دارد: بیانیه ای از آنچه می پوشید. این عنصری خواهد بود که همه چشم ها را به خود جلب می کند. شرکت هایی مانند Gucci، Louis Vuitton، Salvatore Ferragamo و Hermès از جمله شرکت هایی هستند که این نوع طراحی را ارائه می دهند. توصیه می کنیم با یک شلوار جین و یک تی شرت یا پیراهن ساده به سمت این مدل متمایل شوید.

کمربند پارچه ای
کمربند قهوه‌ای HM با سگک نقره‌ای بسته روی زمینه سفید
یک جایگزین بسیار معمولی‌تر که فقط در مناسبت‌ها و رویدادهایی که ظاهری آرام‌تر دارند، زیبا به نظر می‌رسد. شما می توانید آنها را در همه رنگ ها پیدا کنید و یکی از خوبی های این مدل این است که می توانید آن را دقیقاً به اندازه کمر خود تنظیم کنید. توجه: توصیه می شود بعد از 30 سالگی استفاده از این کمربند را متوقف کنید.