جدید ترین لنت ترمز نیسان ایکس تریل در بازار یافت آباد تهران

با تمام مزایای فن آوری مدرن، ایمنی سیستم های ترمز هیدرولیک به طور چشمگیری بهبود یافته است. نیسان مفتخر است که ویژگی هایی مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و لنت ترمز نیسان ایکس تریل را ارائه می دهد که می تواند سطح امنیتی بیشتری را به هر سفر اضافه کند. با هشدار به شما در مورد یک برخورد احتمالی، حتی می تواند ترمزها را به طور خودکار درگیر کند تا کمک کند.

این ویژگی‌های ایمنی هوشمند و بسیاری دیگر به‌عنوان بخشی از نیسان Safety Shield 360 به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند. به این ترتیب، برای اطمینان بیشتر در جاده، لازم نیست تنها به قطعات ترمز تکیه کنید.

مشکلات رایج ترمز
آیا می دانستید که نحوه رانندگی شما می تواند باعث سایش بیشتر ترمزهای شما شود؟ چه تمایل به ترمز شدید و سریع در چراغ قرمز داشته باشید یا از آن دسته از راننده هایی هستید که با احتیاط ترمزهای خود را کمی بیش از حد ترمز می کنند، تنظیم سبک ترمز می تواند به شما کمک کند از برخی مشکلات رایج ترمز جلوگیری کنید.

چراغ ترمز روشن
اگر متوجه شدید چراغ هشدار ترمز شما روشن است، ابتدا بررسی کنید که ترمز دستی شما کاملاً باز شده باشد. اگر چراغ روی داشبورد ناپدید نشد، احتمالاً به این معنی است که نیسان شما برای تعمیر و نگهداری قرار دارد. ممکن است چیزی به سادگی روغن ترمز کم، یا چیزی به اندازه یک قطعه معیوب جدی باشد.

لنت ترمز

در هر صورت، بهترین گزینه شما این است که خود را بررسی کنید. توصیه می کنیم خودروی خود را برای بازرسی به نزدیکترین نمایندگی نیسان خود ببرید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، تکنسین های خبره ما دانش تخصصی و قطعات اصلی ترمز نیسان را برای رفع سریع و راحت این مشکل در اختیار خواهند داشت.

پدال ترمز نرم
این زمانی است که پدال ترمز شما احساس “لرزیدن” می کند و بدون مقاومت زیاد به سمت زمین فرو می رود – و این می تواند یک مشکل جدی باشد! اگر شروع به تجربه این مشکل کردید، دیگر رانندگی نکنید. به احتمال زیاد به این معنی است که روغن ترمز در جایی نشت کرده است که باعث می شود سیستم هیدرولیک فشار خود را از دست بدهد و ترمزهای شما خراب شود.

شایع ترین علت پدال نرم، نشت مایع در سیلندر اصلی است، بنابراین قبل از انجام هر کار دیگری می خواهید سطح روغن ترمز خود را بررسی کنید. برای بهترین روش برای بررسی روغن ترمز مدل های خاص خود، با دفترچه راهنمای مالک نیسان خود مشورت کنید. حتی اگر به طور قابل مشاهده نشت پیدا کنید، یک پدال نرم به این معنی است که کار با وسیله نقلیه شما خطرناک است. در اسرع وقت ماشین خود را تعمیر کنید.