جدید ترین پالتو زنانه چرم مارال توسط یکی از کشتی گیران زن خریداری شد

زمان زمستان فرا رسیده است و با آن روزهای کوتاهتر و سرما. وقت آن است که کمد لباس را عوض کنیم و لباس های فنی را بیرون بیاوریم که گرما و سرپناهی برای ما فراهم می کند یا از باران محافظت می کند. اگر امسال مجبور به تمدید پالتو زنانه چرم مارال خود هستید، در نمایشگاه EL PAÍS ما ده پیشنهاد شیک و مقرون به صرفه را انتخاب کرده‌ایم که بیش از 50 یورو نیستند.

اینها پالتوهای راحت، سبک، پارکا، کت و پالتوهای مردانه و زنانه هستند که ترکیبات متنوعی را ارائه می دهند. آنها برای پوشیدن روزانه مناسب هستند و با سبک های مختلف سازگار هستند. با کلاه، برش متناسب، بلند، پارچه یا پر. ده پیشنهاد با قیمت بسیار مقرون به صرفه که می توانید قبل از رسیدن دمای زیر صفر از آنها بهره مند شوید.

مدلی ساخته شده از پنبه و پلی استر، با کاپوت و بسته شدن زیپ، در یازده رنگ همه کاره و بسیار جذاب موجود است. با خطوط ظریف و هشیار، برای تطبیق با انواع ظاهرها عالی است.

پالتو

 

این محصول پرفروش‌ترین محصول در رده خود در آمازون است و کسانی که آن را در این پلتفرم بررسی کرده‌اند در مورد آن می‌گویند: «یک ژاکت زیبا که به شما احساس زیبایی می‌دهد. شکل کاپوت عالیه من از او خوشحالم!»

خاکستری، زرد و مشکی سه رنگی هستند که این پارک گرم و راحت برای روزهای سرد در آنها عرضه می شود. با زیپ و دکمه بسته می شود و دارای جیب هایی در قسمت باسن و روی سینه است. کاپوت برای محافظت از سر با روکش خز تزئین شده است و اندازه های موجود از XS تا XL متغیر است. این محصولی است که یک نکته بسیار مثبت را در آمازون اضافه می کند: 4.4 ستاره از 5.

شرکت ژاپنی Uniqlo این پالتو را که از جنس پشم گوسفند ساخته شده است، بسیار نرم و خوشایند ارائه می دهد. این یک مدل بسیار همه کاره است، با برش مناسب و طول زانو. به خوبی با شلوار جین معمولی یا لباس های شیک ست می شود و برای راحتی بیشتر دارای دو جیب کناری است. در سه رنگ (خاکستری تیره، مایل به سفید و بژ) و در سایزهای XXS تا XXL به فروش می رسد.