درمان کمردرد با خرید جدیدترین تشک های موجود در بازار

دلایل بالقوه بی شماری برای کمردرد وجود دارد، اما تشک غیرحمایت کننده یکی از عواملی است که نباید دست کم گرفت، برای اطلاع از به روز ترین قیمت تشک طبی رویال با ما همراه باشید.

در افرادی که مشکل کمر ندارند، حمایت مناسب ممکن است از بروز درد جلوگیری کند و در افرادی که از قبل مشکلات کمر دارند، تشک مناسب ممکن است به بالشتک و راحتی کمک کند.

انتخاب بهترین تشک برای کمردرد به معنای در نظر گرفتن ماهیت آن درد در کنار سایر نیازها و ترجیحات تشک است، برخی از کمردردها کوتاه مدت هستند و به طور ناگهانی بروز می کنند.

این به عنوان کمردرد حاد شناخته می شود. در موارد دیگر، این درد در مدت طولانی ادامه دارد و به عنوان کمردرد مزمن شناخته می شود، مشکلات کمر می تواند به صورت حاد شروع شود، مانند آسیب دیدگی، و مزمن شود.

یک فرد مبتلا به کمردرد حاد ممکن است فقط نیاز به تسکین موقت از تشک خود داشته باشد این ممکن است به معنای استفاده از بالش های اضافی یا تنظیم وضعیت خواب آنها باشد.

برای کمردرد مزمن، ممکن است به اقدامات مهم تری نیاز باشد، مانند انتخاب تشکی که سفت تر یا نرم تر باشد، یافتن سطوح مناسب راحتی و همچنین کاهش فشار می تواند به جهت گیری صحیح ستون فقرات در طول خواب کمک کند.

تشک مطلوب ممکن است به جایی که فرد کمردرد را تجربه می کند نیز بستگی دارد، قیمت تشک تخت کودک موجود در بازار با توجه به برند تولید کننده تعیین می گردد.

کمردرد پنج مهره پایینی (L1-L5) در ناحیه کمر را تحت تأثیر قرار می دهد این شایع ترین نوع کمردرد و یکی از دلایل اصلی مراجعه آمریکایی ها به پزشک است.

این ناحیه پشت در برابر خم شدن و پیچ خوردگی آسیب پذیر است که می تواند به عضلات و خود ستون فقرات آسیب برساند.

  • منابع:
    1. How to Choose a Mattress
  • تبلیغات: 
    1. طوطی که انگشتان دست صاحب خود را قطع کرد!!
    2. درب ضد سرقت عجیبی که هیچ قفلی بر آن تعبیه نشده بود!
    3. در صبر رازی نهفته است که شما را به موفقیت می رساند !
    4. 5 کار شگفت انگیز که به موفقیت در امور مالی کمک می کند!