دمپایی روفرشی زمستانی که به صورت خودکار در تاریکی ها از خود نور تولید می کند

زیره هایی که دارای الگوی برجسته هستند هنگام خرید دمپایی هایی که می خواهید در خانه بپوشید، یک جفت دمپایی روفرشی زمستانی را می خواهید که زیره ای انعطاف پذیر داشته باشد به جای آج های بزرگ. از این گذشته، به اندازه کفش هایی که برای پیاده روی یا سایر فعالیت های مشابه در فضای باز استفاده می شود، نیازی به چسبندگی ندارید.

به دنبال دمپایی‌هایی باشید که زیره‌ای لاستیکی دارند، ترجیحاً با الگوی برجسته برای کشش این نوع دمپایی‌ها بدون اینکه روی فرش شما ساینده شوند، فقط کشش کافی را برای شما فراهم می‌کنند.

یک کفی انعطاف پذیر اگر در خانه ای زندگی می کنید که عمدتاً با فرش پوشانده شده است، دمپایی های کف سخت که بیشتر برای کف کاشی و چوب سخت مناسب هستند، استفاده نمی کنند.

در عوض دمپایی هایی که کفی انعطاف پذیر دارند مناسب ترند. برای پشتیبانی بیشتر، به دنبال جفتی بگردید که دارای فوم حافظه باشد که پاهای شما را بالشتک کند و از راحتی شما اطمینان حاصل کند.

دمپایی

رنگ روشن کف پا دمپایی های پشتی ممکن است با افزایش سن روی فرش شما لکه بر جای بگذارند. برای جلوگیری از این خطر، به جای آن به سراغ دمپایی هایی بروید که زیره آن ها روشن است.

نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید کیفیت فرش خود را حفظ کنید
محدود کردن دمپایی برای استفاده در داخل خانه حتی اگر دمپایی هایی که می توانند برای اهداف داخلی و خارجی استفاده شوند بسیار مفید هستند، کثیفی و زباله های زیادی را از بیرون وارد می کنند.

ذرات خاک و سنگ از بیرون اصلی ترین عامل ساییدگی و صاف شدن فرش هستند، بنابراین با محدود کردن دمپایی برای استفاده در داخل خانه، احتمال خراب شدن فرش خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

خانه (و فرش) خود را تمیز نگه دارید زباله یکی دیگر از عوامل مؤثر در کاهش کیفیت فرش به دلیل اثر لکه پذیری است. خانه خود را مرتباً تمیز کنید تا از شر ذرات غذا و شوره یا فضولات حیوانات خانگی خلاص شوید. فرش های خود را حداقل یک بار در هفته جاروبرقی بکشید تا زباله هایی که ممکن است قبلاً به فرش شما راه پیدا کرده اند پاک کنید.