دستگاه فشار خون activex که استفاده از آن فشار شما را بالا می برد

برای اندازه گیری دقیق فشار خون از اندازه مناسب کاف استفاده کنید. به خوبی شناخته شده است که استفاده از اندازه نادرست کاف در دستگاه فشار خون activex می تواند منجر به خوانش نادرست شود، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که حتی افراد چاق نیز در معرض خطر هستند. اگر در مورد دقت اندازه گیری فشار خون خود نگران هستید، بسیار مهم است که با پزشک خود مشورت کنید.

آیا کاف فشار خون سفت می تواند باعث خوانش بالا شود؟
اگر کاف خیلی کوچک باشد، اندازه گیری bp ممکن است 2 تا 10 نقطه افزایش یابد. مطمئن شوید که آستین خود را برای آزمایش فشار خون بالا بزنید و اگر کاف خیلی محکم به بازوی شما چسبیده است به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر کاف بیش از حد سفت یا شل در وسط بالای بازو باشد، می تواند منجر به خوانش فشار خون بسیار بالا شود. یک کاف با اندازه استاندارد ممکن است در برخی موارد فشار سیستولیک را تا 20 میلی متر جیوه افزایش دهد. یک مطالعه مبتنی بر جامعه نشان داد که پزشکان ممکن است در صورت شکست در اندازه گیری صحیح بیماران، ایمنی بیمار را به خطر بیندازند.

دستگاه فشار خون

اندازه گیری فشار خون 5 دقیقه پس از قرار دادن کاف شروع شد و هیچ کس نمی توانست در طول اندازه گیری صحبت کند. فشار خون بالای 130/80 میلی متر در این گروه مشخص است.

اندازه گیری نادرست جیوه با اندازه صحیح کاف آنها، و همچنین تخمین بیش از حد فشار خون به دلیل زیر بند، منجر به طبقه بندی اشتباه 39٪ موارد شد. هنگام استفاده از کاف بزرگسالان با اندازه معمولی، فشار سیستولیک کسانی که به یک کاف بسیار بزرگ نیاز دارند، 19.7 میلی‌متر بیشتر از حد مجاز بود.

کاف باید در مقایسه با جیوه از طول مناسبی برخوردار باشد. ما انتظار داشتیم که تفاوت قابل توجهی وجود داشته باشد، اما از میزان زیاد بودن آن شگفت زده شدیم. بسیاری از کلینیک ها و مطب ها اندازه های سرآستین ندارند که به راحتی در دسترس کارکنان یا پزشکان باشد، بنابراین برای یافتن آنها باید به کارکنان یا بیماران تکیه کنند. بیمارانی که فشار خون را در خانه اندازه گیری می کنند باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.