قیمت زیره در بازار تهران رو به افزایش است

فواید زیره در بازار تهران چیست؟ زیره از خانواده جعفری است، از زمان های قدیم به عنوان یک گیاه دارویی برای بهبود هضم، جوش یا بی خوابی استفاده می شده است. ادویه ای بسیار رایج در غذاهای هندی و ایرانی که در کتاب مقدس به آن اشاره شده است.

خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن همچنین به بهبود حافظه، سطح قدرت و تمرکز کمک می کند، در حالی که ویتامین های B و E آن از عملکرد عصبی حمایت می کنند و سلامت روان را بهبود می بخشند.

زیره می تواند به پیشگیری یا درمان کمک کند:

سرطان
دیابت نوع 2
صرع
پوکی استخوان
بیماری سل

زیره
زیره سرشار از آهن است، برای افزایش قدرت دفاعی بدن ایده آل است، زیرا سیستم ایمنی را تقویت می کند و همچنین از بیماری هایی مانند کم خونی جلوگیری می کند، زیرا آهن برای ساخت هموگلوبین، پروتئین موجود در گلبول های قرمز خون که به انتقال خون کمک می کند، ضروری است. اکسیژن از ریه ها به قسمت های مختلف بدن می رسد.

پزشکان طب آیورودا از زیره برای خواص تلخ، تند و خنک کننده آن استفاده می کنند. اعتقاد بر این است که دانه ها برای اختلالات چشمی، اختلالات گوارشی (مانند ناراحتی معده، نفخ، و سوء هاضمه)، بیماری های قلبی عروقی، بیماری های رحم، تب، سل، اختلالات ادراری (از جمله مشکلات کلیوی و سنگ کلیه) مفید هستند. کبد، بی خوابی و بیماری های پوستی (بثورات). آنها همچنین معتقدند که برای تقویت شیردهی، به عنوان یک ضد میکروب و کشتن کرم های روده موثر است.

در Mixtli ما به سلامت شما فکر می کنیم، به همین دلیل محصولاتی را با مواد تشکیل دهنده ایجاد می کنیم که رفاه و بهبودی را برای کسانی که آن را مصرف می کنند، فراهم می کند و به نوبه خود در زمان آشپزخانه صرفه جویی می کند بدون اینکه طعم ظروف شما را قربانی کند. شما همچنین می توانید با کتاب ادویه های شفابخش دکتر آگاروال وارد این دنیای گسترده ادویه ها شوید.