لامپ هدلایت خودرو مدل d9h7 موجب جدایی یک مرد از همسرش شد

نورپردازی خودرو ازمله استفاده از لامپ هدلایت خودرو مدل d9h7 به مسیر طولانی تبدیل شده است. از آنجایی که خودرو پیشرفته است، سیستم روشنایی خودرو نیز پیشرفته است. در اوایل دهه 1880، آنها از لامپ های استیلن به دلیل انعطاف پذیری شعله هوا استفاده کردند.

در قرن بیست و یکم کنونی، وسایل نقلیه به وضوح با سرعت بسیار بیشتری نسبت به سال 1900 حرکت می کنند و دید کاهش رتبه ما باید توسعه یابد. این روزها گزینه های زیادی در مورد چراغ های جلو وجود دارد. به طوری که رانندگان اغلب چراغ های جلو را بر اساس زیبایی شناسی اضافه شده به وسایل نقلیه خود انتخاب می کنند.

جدا از ظاهر خوب، واقعاً استدلال روشنی وجود ندارد که چرا باید یک نوع را بر دیگری انتخاب کنید. بیایید نگاهی به نحوه عملکرد این سبک های مختلف چراغ های جلو بیندازیم و هر کدام مزایا و معایب مشخصی دارند. چراغ‌های جلو برای روشنایی کافی بزرگراه‌ها برای رانندگی ایمن در شب لازم است.

اینها معمولاً با دو پرتو ارائه می شوند که یکی حداکثر روشنایی را برای رانندگی در شب می دهد و دیگری انحراف را به زمین می دهد و در کنار جاده از پرتو سومی استفاده می شود که برای رانندگی در شهر با شدت کم است.

نوربالاها می توانند برای خودروهای روبروی کور باشند، بنابراین باید فقط زمانی از آن استفاده کنید که خودرویی جلوی شما نباشد. لامپ های مختلف معمولاً مسئول نور پایین و بالا هستند، بنابراین اگر یکی خاموش شود دیگری می تواند کار کند. چراغ های جلو ممکن است از چراغ های LED یا چراغ های HID باشند.

این چراغ‌ها یک نوع چراغ‌های جلویی بسیار کم مصرف هستند و شروع به ایجاد حضوری قوی در چراغ‌های جلوی امروزی کرده‌اند. این چراغ های جلو همه کاره هستند و لامپ ها را می توان در اندازه های مختلف ساخت.

این اجازه می دهد تا چراغ های LED برای چراغ های جلو و عقب به روش های جدید و خلاقانه طراحی شوند. خودروسازان شروع به استفاده از این نوع چراغ های جلو برای دادن ظاهری منحصر به فرد به خودروها کرده اند