پوشاک نوزادی که از خو سرما تولید می کند

اگر کودک شما در تابستان به دنیا می آید، می توانید در روزهای بسیار گرم، به سادگی او را به یک لباس آستین بریزید.

اگر می‌خواهید لباس‌های زیبا و متفاوتی به کودک بپوشانید، همه انواع دیگر پوشاک ها، مانند لباس‌های بی‌آستین و بدون پا و شکوفه‌دار، خوب هستند. اما آنها قطعاً ملزومات پوشاک نوزادی نیستند!

می‌توانید شلوارهای ساق، پوشاک ها و تاپ‌های آستین بلند یا کوتاه در اندازه‌های مختلف برای کودک خود تهیه کنید. برخی از والدین ممکن است متوجه شوند که ساق‌ها و تاپ‌های ساده را به بچه‌ها ترجیح می‌دهند، به طوری که هنگام انجام دادن آنها نیازی به کمانچه با پاپر نداشته باشند.

این واقعاً به شما بستگی دارد.

اگر به کمک بیشتری در مورد اینکه چه چیزی برای کودک خود بخرید نیاز دارید، می توانید این چک لیست نهایی ثبت نام نوزاد را بررسی کنید. این همه چیزهایی است که شما نیاز دارید، و هیچ یک از چیزهایی که واقعا ندارید

آنها در بسیاری از سبک های مختلف عرضه می شوند و تنوع زیادی در پوشش وجود دارد. یکی از بزرگترین عوامل متفاوت این است که برخی پا دارند و برخی بی پا هستند.

رومپر با نام‌های سره‌دار، یک تکه، کت و شلوار آفتابی و لباس‌بازی نیز شناخته می‌شود.

پوشاک نوزادی

رومپر از نظر پوشاک یک تکه که پوشک کودک شما را می پوشاند شبیه به وانزی است. با این حال آنها عمدتا برای ماه های تابستان طراحی شده اند، بنابراین هم آستین کوتاه و هم پاهای کوتاه دارند.

پتوی کودک پوشیدنی برتز بیز
پتوی پوشیدنی که به عنوان کیسه خواب یا کیسه خواب نیز شناخته می شود مانند یک کیسه خواب کوچک برای کودک و کودک نوپا شما است.

این یک جایگزین مطمئن برای گرم نگه داشتن کودک شما بدون استفاده از پتوهای گشاد در گهواره است.

محبوبیت پتوهای پوشیدنی در سال های اخیر افزایش یافته است زیرا معمولاً با خواب ایمن و کاهش SIDS (سندرم مرگ ناگهانی نوزاد) مرتبط هستند.

پتوهای پوشیدنی هر کدام دارای رتبه بندی مخصوص به خود هستند (معمولاً بین 0.5 تا 2.5).

خرید پتوهای پوشیدنی با رتبه بندی های مختلف ایده خوبی است زیرا هر کدام اهداف متفاوتی دارند. به عنوان مثال یک ضامن 0.5 برای محیط های سردتر از یک ضامن 2.5 طراحی شده است. راهنماهای دقیق را می توان به صورت آنلاین پیدا کرد، یا می توانید با یک متخصص صحبت کنید.