کاشی ها در بهترین طرح ها مهمان گرم و ماندنی خانه های شما

اغلب مردم هنگام در نظر گرفتن کاشی سرامیک ایفا به پرداخت های براق فکر می کنند. با این حال، کاشی‌های مات، زیبایی نرم و چشم‌گیر ایجاد می‌کنند که هرگز به نظر نمی‌رسد. یکی از ویژگی‌های خوب کاشی‌های مات این است که تقریباً به اندازه کاشی‌های با روکش براق لکه یا واترمارک ایجاد نمی‌کنند.

قبلاً اشاره کردیم که اندازه و شکل کاشی سرامیک سه بعدی های مترو تغییر کرده است. این چیزی است که با انواع دیگر کاشی ها نیز اتفاق می افتد. بسته به موقعیت خود (و حس شخصی شما از سبک) می توانید با استفاده از کاشی با الگوهای گرافیکی جدید که می توانند لمس های ظریف باشند یا مانند یک اثر هنری به نظر برسند، واقعاً خلاق باشید.

الگوها و رنگ ها تنها چیزهایی نیستند که در دنیای کاشی سرامیک ایرانی ها در حال تغییر هستند. ما شروع به دیدن اشکال جدید نیز کرده ایم. اگر در سایت های طراحی (مانند houzz.com) جستجو کنید، اشکال سنتی (مانند مستطیل) را در کنار شش ضلعی و سایر اشکال هندسی مشاهده خواهید کرد.

کاشی ممکن است کاشی لعابدار اولین چیزی باشد که قبل از ساخت و ساز یا بازسازی به آن فکر می کنید، اما با همه انتخاب های موجود، هرگز برای شروع به فکر کردن زود نیست!

  • منابع:
    1. Things You Should Know About Tiles
  • تبلیغات: 
    1. عوامل کلیدی که بر عمر لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد
    2. با این راهکار ها حتی از بیل گتس پیشی بگیرید
    3. کسب و کارهای جذاب برای ثروت آفرینی
    4. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی