کودکی با استفاده از حوله دستی دچار حساسیت شد

حوله دستی موادی که برای ساخت انواع حوله های کاغذی استفاده می شود، معمولاً انواع بازیافتی حوله یا بامبو هستند.

آنها یکبار مصرف هستند و فقط قابل استفاده هستند یکبار اگرچه ظاهر آن شبیه به دستمال کاغذی است، اما تفاوت زیادی با دستمال کاغذی دارد. حوله های کاغذی نسبت به دستمال کاغذی آب بیشتری جذب می کنند و پوسته پوسته شدن کمتری دارند و ماندگاری بسیار بالاتری دارند.

این حوله‌ها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. دستمال کاغذی آشپزخانه رول شده رایج ترین هستند. این به شما کمک می کند تا سطح آشپزخانه خود را بدون ایجاد آشفتگی تمیز کنید.

کیفیت جاذب در حال افزایش محبوبیت آن در بین کاربران است. این دستمال کاغذی تا شده برای مصارف خانگی نیز کاربردی است. برخی از مردم از تولید زباله زیاد خوششان نمی آید و در عوض به استفاده از حوله های کاغذی جایگزین تبدیل شده اند.

حوله ترکی
حوله ترکی به این دلیل که از پنبه ترکی ساخته می شود شناخته شده است. گاهی اوقات می شنوید که به آنها حوله همام یا حوله فوتا می گویند. الیاف پنبه ترکی به داشتن طولانی و پیچیده بافته می شود که به دوام این حوله ها کمک می کند.

حوله

اغلب، فقط برای اینکه بدانید با یک نوع حوله “خاص” سر و کار دارید، آنها را با منگوله ها و حاشیه هایی در لبه ها دوخته می شود تا به آنها کمک کند تزئینی تر شوند. آنها اغلب کاملاً یکدست نیستند و دارای نوارهای افقی هستند که از آنها عبور می کند تا ظاهری دست بافته به آنها بدهد. اینها معمولاً حوله های تزئینی هستند.

حوله تزئینی نیز مانند حوله ترکی به گونه ای طراحی شده است که شبیه بسیاری از انواع حوله های دیگر باشد، اما برای استفاده از آن استفاده نمی شود. آنها وجود دارند تا به سادگی زیبایی یک اتاق را افزایش دهند. اغلب آنها را در حمام یا آشپزخانه خواهید دید.

یک حوله تزئینی آراسته تر است، با طرح های بافته شده در پارچه، منگوله ها و دوخت های خاص در اطراف لبه ها و موارد دیگر. اگر میهمانان در آشپزخانه یا حمام دستان خود را روی آنها خشک می کنند، ناراحت نشوید. اشکالی نداره خشک میشن!