گران ترین کلوچه چاکلز در یکی از شهرهای ایران

کلوچه چاکلز همیشه نباید شیرین باشند. اگر شیرینی ندارید، ما هم برای شما کلوچه ها داریم و می توانم به شما بگویم که این کلوچه های پنیری قرار است در زمان میان وعده محبوب شما شوند.

کلوچه های املا، بادام، پرتقال و شکلاتی

بهترین چیز در مورد تهیه کلوچه در خانه این است که مواد تشکیل دهنده را انتخاب کنید، مانند این مورد در مورد کلوچه های املایی که بدون از دست دادن این دیدگاه که شیرینی سرشار از چربی و کربوهیدرات است، بخشی از آرد تصفیه شده جایگزین آن می شود. آرد بادام و بخشی از شکر با عسل جایگزین می شود.

کلوچه لیموی ترک خورده

شکلات های ترک خورده یا کلوچه های مخملی قرمز یک کلاسیک اینترنتی هستند، اما این کلوچه های لیمویی جواهری برای کشف هستند. و این است که این بیسکویت ها به شکل قرص های نان مینیاتوری یک انفجار واقعی از طعم هستند.

کلوچه برنجی پف کرده شکلاتی

گاهی اوقات برای درست کردن کلوچه های ترد با دستان خود نیازی به آرد یا یک تن کره ندارید، همانطور که در مورد این شیرینی های برنجی پف کرده شکلاتی بسیار آسان اتفاق می افتد. روشی جالب برای خلاص شدن از شر بسته ای از غلات با برچسب سفید که دوست نداشتید یا اینکه غلات مورد علاقه خود را با خود ببرید تا انرژی اضافی مورد نیاز خود را هنگامی که قدرت شما شروع به کاهش می کند به شما بدهد.

کلوچه

شیرینی لیمویی آسان

این کلوچه های لیمویی مورد علاقه من هستند، آنهایی که وقتی آنها را در خانه امتحان کردند، طعم‌دهنده‌های من از من خواستند که به آزمایش دستور العمل‌های جدید ادامه ندهم. آنها به عنوان کلوچه های قطعی تعمید گرفتند. و هیچ عارضه ای ندارند. قول میدهم.

طرز تهیه دو کلوچه شکلاتی

عاشقشم! من در ابتدا به شما هشدار دادم، من از طرفداران پر و پا قرص کلوچه ها هستم و این است که هر کدام چیزی دارند که من به آن علاقه دارم. در این مورد، با فرض اینکه شما از قبل می دانید که من شیرینی دارم، این کلوچه ها شکلات سفید و شکلات شیری را با هم ترکیب می کنند و برای کسانی از ما که عاشق شیرینی هستند عالی است.

بافت با زمانی که آنها را در فر می‌گذارید متفاوت خواهد بود، نکته عالی در دستور مشخص شده است، اما اگر می‌خواهید تردتر شوند، کمی نرم‌تر یا نرم‌تر بگذارید زیرا از قبل آنها را بیرون آورده‌اید.