خرما پیارم مضافتی موجب لاغر شدن پنجاه کیلویی دختری شد

خرما به عنوان منبع غنی انرژی برای بین وعده های غذایی مناسب است، خرما پیارم مضافتی را می توان به عنوان یک پیش غذای خوشمزه برای بوفه با پنیر، مارزیپان یا آجیل پر کرد، آنها طعم عجیب و غریبی را به غذاهای شرقی اضافه می کنند، سایر تخصص ها شراب خرما یا شنپ خرما هستند.

خرما به طور طبیعی شیرین است و حاوی قندهای ساده است، آنها همچنین حاوی قند هستند، اما تفاوت قابل توجهی با شکر صنعتی تصفیه شده وجود دارد، زیرا فروکتوز موجود در خرما جدا، غلیظ یا تصفیه نشده است، به این معنی که آنها فرآیند پیچیده ای را طی نکرده اند که در آن محصول اصلی شکر استخراج می شود.

می توان از آن به روش های مختلف، هم شور و هم شیرین، برای پخت و پز یا میان وعده استفاده کرد، شکر به سادگی شیرینی می دهد، اما خرما هرگز خسته کننده نمی شود.

فیبر نقش مهمی در هضم دارد و برای سلامت دستگاه گوارش مهم است، علاوه بر این، فیبر تضمین می کند که شما سریعتر سیر می شوید و سطح قند خون آنقدر بالا نمی رود، در یک رژیم غذایی متعادل باید سی گرم در روز مصرف شود، خرما در هر صد گرم 8.7 گرم فیبر دارد. بنابراین خرما می تواند سهم قابل توجهی در نیازهای روزانه داشته باشد.

خرما

خرما نه تنها شیرین است، بلکه حاوی بسیاری از مواد مغذی مهم است که برای بدن ضروری است، آنها حاوی ویتامین آ و بسیاری از مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم و پتاسیم هستند، دومی برای مثال در انتقال تکانه های عصبی نقش دارد و بنابراین برای انقباضات عضلانی، عملکرد قلب و تنظیم فشار خون مهم است.

تقریباً تمام ویتامین های گروه ب نیز در خرما یافت می شود که به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز، تقسیم سلولی، متابولیسم طبیعی انرژی و کاهش خستگی و خستگی کمک می کند.

در کشورهای شرقی خرما را به عنوان نان صحرا نیز می شناسند، این به این دلیل است که تنها با خرما و آب می توان چندین هفته در صحرا زنده ماند، این میوه عمدتاً بر روی درختان خرما در مصر، عربستان سعودی و ایران می روید و یکی از مواد اصلی در آنجاست.

خرما انرژی می دهد و برای خوردن به عنوان میان وعده ایده آل است، و اگر همزمان کار خوبی برای بدن خود انجام دهید، این بهترین ترکیب است، حدود چهار صد نوع خرما در سراسر جهان وجود دارد که از نظر اندازه، شکل، رنگ، قوام و طعم متفاوت هستند.