فروش فرش 9 متری ترک در بازار ایران ممنوع شد

آیا به دنبال یک فرش 9 متری ترک جدید هستید، اما مطمئن نیستید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد؟ اگر چنین است، پس باید به انواع مختلف فرش موجود برای خانه خود نگاهی دقیق بیندازید.

برای مناطق پرتردد “نشیمن” در خانه مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری، این روزها چوب سخت محبوب تر از فرش است. با این حال، این بدان معنا نیست که فرش متعلق به گذشته است زیرا فرش هنوز به طور گسترده در اتاق های دیگر خانه استفاده می شود.

انتخاب نوع فرش مناسب برای منزل شما
مهم است که سبک فرش را در نظر بگیرید که به بهترین وجه مناسب اتاقی است که قصد دارید آن را در آن قرار دهید. یک اتاق اداری یا اتاق بازی ممکن است از کاشی های فرش سخت بهره مند شود، در حالی که یک فرش مجلل ساکسونی ممکن است در اتاق مهمان عالی باشد.

مشکل این است که واقعاً چقدر در مورد انواع فرش می دانید؟ آیا می توانید تفاوت بین فرش مصنوعی و فرش الیاف طبیعی را تشخیص دهید؟ آیا شنل خود را از مخمل خواب خود می شناسید؟

فرش

انواع مختلفی از گزینه‌های فرش با الیاف فرش مختلف برای اضافه کردن به خانه‌تان وجود دارد که از فرش‌های گران‌قیمت برای آن پرداخت خاص تا فرش‌های بادوام‌تر برای مناطق پرتردد را شامل می‌شود.

برخی از رایج ترین انواع فرش که احتمالاً با آنها روبرو می شوید عبارتند از:

  • قطع كردن
  • پلی استر
  • حلقه
  • شگ
  • مخمل خواب دار

با این حال، اینها به هیچ وجه تنها انواعی نیستند که فهرست ما در زیر نشان خواهد داد.

ما این راهنما را ساختیم تا به شما در آموزش انواع فرش کمک کند تا بتوانید آگاهانه ترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

فرش نایلونی به دلیل استحکام و دوام نایلون گزینه بسیار محبوبی است. الیاف نایلون می تواند در برابر خاک مقاومت کند و سال ها بدون تاب خوردن به همان شکل خود باقی بماند.

محبوب است اما به دلیل اصطکاک می تواند الکتریسیته ساکن تولید کند. اگر تصمیم به خرید فرش نایلونی دارید، ممکن است بخواهید از اسپری های ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید تا شوک الکتریکی را به حداقل برسانید.

الفین یک ترکیب پلی پروپیلن است که در ابتدا در شرایط بیرونی برای مقاومت در برابر رطوبت استفاده می شد. امروزه از آن در موقعیت های داخلی استفاده می شود زیرا الیاف الفین بافتی شبیه پشم دارند و بسیار قوی هستند.

این می تواند عالی به نظر برسد، اما باید رنگ آمیزی شود تا از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر برسد. همچنین، قرار گ