برنج های آسیاب شده بهترین چاشنی غذاهای شما

روش‌های آسیاب مورد استفاده در اکثر برنج شمال ایران مناطق آسیا نسبتاً ابتدایی هستند، اما آسیاب‌های بزرگ در ژاپن و برخی مناطق دیگر کار می‌کنند. پوسته انداختن شالیزار معمولاً با هاون و هاون انجام می شود که با دست، پا یا نیروی آب کار می شود.

بهبودها به آرامی در حال انجام است. عملکرد برنج آسیاب شده به اندازه و شکل دانه، میزان رسیده بودن و میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید بستگی دارد.

برخی از کارخانه‌های بزرگ که برنج شمال روزانه 500 تا 1000 تن شلتوک را جابجا می‌کنند، دارای کارخانه‌های پوست‌کن تخصصی هستند که در نتیجه تلفات کمتری از غلات شکسته می‌شود.

آنها عموماً از تکنیک‌های آسیاب برنج فجر شمال مدرن استفاده می‌کنند و به جای خشک کردن آفتاب به گیاهان خشک کن کنترل شده تکیه می‌کنند.

محصولات جانبی آسیاب از جملهسبوس وپولیش برنج (سبوس پودری ریز و نشاسته حاصل از صیقل دادن) گاهی به عنوان خوراک دام استفاده می شود. روغن از سبوس برای مصارف غذایی و صنعتی فرآوری می شود.

برنج شکسته در دم کردن، تقطیر و در ساخت نشاسته و آرد برنج استفاده می شود. از بدنه ها برای سوخت، مواد بسته بندی، آسیاب صنعتی، تولید کود و در ساخت یک ماده شیمیایی صنعتی به نام استفاده می شود.فورفورال . کاه برای خوراک، بستر دام، کاهگلی سقف، حصیر، پوشاک، مواد بسته بندی و نی جارو استفاده می شود.

بلغور که بلغور گندم نیز نامیده می‌شود ، غذای غلاتی است که از بلغور گندم ساخته می‌شود که نیم‌پز، خشک شده و آسیاب شده است. بلغور تجاری معمولاً از آن تهیه می شودگندم دوروم ، اگرچه می توان از گونه های دیگر گندم استفاده کرد.

بلغور طعم مغزی دارد و می توان آن برنج ایرانی را به عنوان غذای جانبی مانند برنج یا کوسکوس سرو کرد و اغلب در پخت و پز، پلو و سوپ استفاده می شود. بلغور به عنوان یک محصول گندم کامل منبع خوبی از فیبر رژیمی ، پروتئین، آهن و ویتامین B6 است و حاویگلوتن .

  • منابع:
    1. Rice description
  • تبلیغات: 
    1. دباغی پوست برای تولید چرم با کیفیت
    2. تنوع پارچه در فصول مختلف سال
    3. مطالبی راجع به خرما که نمی دانستید
    4. روشی برای شستشوی لکه قیر روی خودرو با لیمو!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.